FAQ ONNO Collection

Spring naar: Kaarsen | Diffusers | Betaling | Levering | Retouren | Account | Bedrijven | Privacy

PRODUCT SPECIFICATIES

 

KAARSEN

Wat is de brandduur van een ONNO Collection kaars?

U kunt de brandduur van elke kaars bij benadering vinden door het onderdeel ‘Specificaties’ te openen bij elk product, daar vindt u de gedetailleerde informatie over elke kaars afzonderlijk. De brandtijden zijn slechts een indicatie en gebaseerd op een juiste gebruik van de kaars. De totale brandtijd kan variëren, afhankelijk van externe factoren zoals de luchtstroom en de luchttemperatuur.

Kan ik mijn ONNO Collection kaars opnieuw vullen?

Alle ONNO Collection kaarsen zijn niet hervulbaar. Elk glas is met de mond geblazen en puur ambachtelijk handwerk, waardoor elk glas uniek is en het onmogelijk is om een hervulling te maken die in ons glas past door kleine variaties in de grootte. Na het afwerken van de kaars kan het glas voor een ander doel gebruikt worden, b.v. als vaas.

Hoe worden de producten van de ONNO Collection gemaakt?

Elke kaars uit de ONNO Collection is puur ambachtelijk handwerk door gespecialiseerde vakmensen, met passie voor hun vak. Elk glas wordt met de mond geblazen, waarna sommige worden afgewerkt door het met de hand te slijpen of te polijsten. Elk ONNO Collection artisanaal glas is uniek. Wij gebruiken lonten van Egyptisch katoen, zuivere was van hoge kwaliteit en natuurlijke kleuren, die allemaal uit Duitsland komen en aan de strengste normen voldoen. 

De ONNO Collection parfums worden gecreëerd door onze ontwerpster Ilse Vandeputte, die een aangeboren passie voor geuren heeft. Met meer dan 25 jaar ervaring in het ontwikkelen van parfums, is zij een echte ‘neus’ die alleen de beste hoogwaardige grondstoffen gebruikt waarvoor ONNO Collection wereldwijd wordt geprezen. 

De was wordt voor elke kaars zorgvuldig met de hand in verschillende lagen gegoten. Na het stollen maken wij elk glas zorgvuldig schoon. Als de vorm het toelaat brengen wij een mooi lint met hangetiket aan en elke kaars wordt zorgvuldig verpakt in een mooie ONNO Collection geschenkdoos.

Ik zie kleine onzuiverheden in het glas, is dat normaal?

Ja, dat is normaal, vanwege de handmatige en ambachtelijke productie door gekwalificeerde vakmensen kunnen er altijd kleine onzuiverheden optreden. Dat hoort nu eenmaal bij de aard van het product, namelijk handgemaakt en mondgeblazen glas. 

Zijn de producten uit de ONNO Collection 100% natuurlijk?

Wij gebruiken zoveel mogelijk natuurlijke ingrediënten in de maximum dosering, maar voor sommige producten is het onmogelijk om tot 100% te gaan. Daarom is het onze missie om het beste uit de natuur te combineren en te complementeren met geavanceerde wetenschap voor de ontwikkeling van al onze producten. Wij gebruiken alleen alternatieven voor de onderdelen die niet uit de natuur gehaald kunnen worden, of als dat beter voor het milieu is.

Hoe kan ik optimaal van mijn ONNO Collection kaars genieten?

Onze geparfumeerde kaarsen zijn niet alleen een geweldige geurbeleving, ze zijn ook een kunstwerk voor uw interieur. Gelieve de onderstaande instructies te volgen, zodat u optimaal van uw favoriete ONNO Collection kaars kunt genieten.

  1. Laat de kaars altijd branden tot het hele oppervlak vloeibaar wordt.
  2. De eerste keer zal dit langer duren dan de volgende keren branden. Afhankelijk van de grootte van de kaars kan dit tussen de 3 en 7 uur duren. Een volledig vloeibaar oppervlak is belangrijk om te voorkomen dat er kraters ontstaan die er niet mooi uitzien en het gelijkmatige branden van de kaars belemmeren. Luchtstroming kunnen een invloed hebben op het niet volledig vloeibaar worden van het oppervlak. Verander de plaats van de kaars zo nodig om het volledige oppervlak vloeibaar te laten worden, iedere keer dat u de kaars laat branden. Het uitblazen van de kaars ongeveer een uur nadat het oppervlak helemaal vloeibaar is geworden, zal de brandtijd van de kaars ten goede komen.
  3. Zodra het hele oppervlak vloeibaar is geworden, dient u ervoor te zorgen dat het niveau van de vloeibare was nooit hoger wordt dan 1,5 cm. 
  4. Controleer de positie van de lonten. De vlammen mogen niet te dichtbij of in direct contact met het glas komen. Als ze een beetje doorbuigen of van positie veranderen, dan dient u ze weer omhoog te trekken als de was na het branden weer aan het stollen is.
  5. Zorg er altijd voor dat er minstens 1 cm was aan de onderkant van de kaars blijft, zodat de vlam nooit de glasbodem bereikt. Dit om ervoor te zorgen dat het glas niet oververhit raakt en kan breken.
  6. Laat nooit een brandende kaars onbeheerd achter.
  7. Stel de kaars a.u.b. niet bloot aan warmtebronnen of wind. De kaars kan dan gaan walmen en zwarte rook afgeven.
  8. Bij elke kaars zit een boekje met uitleg over de brandtips, lees het voor gebruik aandachtig door.

De vlammen zijn erg klein en het lijkt wel of ze verdrinken, wat kan ik doen?

Dit kan verschillende oorzaken hebben en als u instructies van volledig vloeibaar oppervlak altijd in acht heeft genomen, is dit op te lossen. Het is normaal dat tijdens het branden van de kaars de grootte van de vlam een beetje kan variëren. Als de vlam te klein is, kunt u dat het beste oplossen door de kaars uit te blazen (als deze een volledig vloeibaar oppervlak heeft bereikt) en opnieuw aan te steken als de was weer gestold is na minimaal 15 minuten. De vlammen zullen dan feller branden. Mocht het probleem zich herhalen, dan kan het zijn dat u de lonten recht dient te trekken tijdens het stollen van de was.

Er is veel zwarte rook, wat kan ik daaraan doen? 

Verschillende redenen kunnen ten grondslag liggen aan dit verschijnsel. 

  1. De lonten zijn te lang en moeten op een grootte tussen 0,5 en 0,7 cm afgeknipt worden.
  2. De kaars is blootgesteld aan wind of tocht en daardoor beweegt de vlam te snel. Verplaats de kaars a.u.b. naar een andere plaats met minder luchtstroming.

De kaars brandt niet gelijkmatig, wat kan ik daaraan doen?

Er zijn verschillende mogelijke redenen voor dit verschijnsel. Controleer de volgende zaken:

  1. Als de kaars in de tocht of wind staat, dient u de kaars te verplaatsen om deze luchtstroming weg te nemen.
  2. Geef de kaars voldoende tijd tot het oppervlak volledig vloeibaar is. Afhankelijk van de grootte kan dit 3 tot 7 uur duren. Als u zich hier niet aan houdt, ontstaan er kraters waarin de lonten kunnen verdrinken en die een goede verbranding van de kaars kunnen belemmeren.
  3. Controleer of de positie van de lonten niet verschoven is en corrigeer ze zo nodig na het branden wanneer de was weer aan het stollen is.
  4. Controleer of de kaars op een effen ondergrond staat.

Ik heb alle bovenstaande instructies zorgvuldig doorgenomen en heb toch nog een probleem, wat moet ik doen?

ONNO Collection wenst uiteraard dat u zo goed en zo lang mogelijk van uw favoriete product kunt genieten. Wij willen dat u optimaal geniet van onze hoogwaardige producten.

Al onze producten worden met zorg gemaakt en getest om de kwaliteit te waarborgen en u maximaal plezier te bezorgen. Mocht u toch nog een probleem hebben dan helpen wij u graag verder, stuur een mail naar customercare@onnocollection.com. Vergeet niet uw ordernummer te vermelden.

Spring naar: Kaarsen | Betaling | Levering | Retouren | Account | Bedrijven | Privacy

 

DIFFUSERS

Hoe gebruik ik de diffuser?

De diffusers van ONNO Collection zijn erg populair, omdat ze u onmiddellijk de ONNO Collection geurbeleving geven vanaf het moment dat u uw huis binnenkomt. Zij fleuren iedere ruimte op met een exclusief parfum, ook die ruimtes waar dagelijks kaarsen branden een minder goede optie is.

Elk glas wordt door vakmensen met de mond geblazen, waarna sommige met de hand worden afgewerkt door ze met de hand te slijpen of te polijsten. Elke houder is uniek en wordt geleverd met een duurzaam recycleerbaar glazen flesje dat zijn exclusieve parfum bevat. Het parfum is verpakt in een tube samen met de houder of wordt apart geleverd in flesjes van elk 500ml samen met een set diffuser stokjes. Naargelang uw keuze van parfum, hebben we de volgende tips voor u.

In elke diffuser vindt u een nieuwe set diffuser sticks. Navulflessen worden niet geleverd met een set diffuser sticks. Gelieve deze afzonderlijk te kopen om onze unieke geurreizen te ervaren wanneer u thuiskomt. Afhankelijk van uw geurkeuze, kunt u ons advies hieronder opvolgen.

Giet altijd de volledige inhoud van de navulfles(sen) in de diffuser en zorg ervoor dat er geen overloop is om schade aan uw diffuser of meubels te voorkomen.

Wanneer u voor een nieuwe geur kiest, spoelt u de diffuser gewoon grondig uit en gebruikt u de nieuwe diffuser stokjes. Vul de luxe diffuser volledig en u kan uw huis parfumeren met uw nieuwe exclusieve ONNO Collection geur.

Wenst u uw favoriete ONNO Collection geur nog wat langer koesteren? Leg de extra stokjes opzij en bewaar de stokjes van uw vorige diffuser. Door die opnieuw te gebruiken zal de geur nog sterker worden, omdat de geur al in die stokjes verwerkt is. 

In elk geval raden wij aan de stokjes één keer per jaar te vervangen om onze onweerstaanbare en exclusieve geuren volledig tot hun recht te laten komen. Om onze collecties echt ten volle te ervaren, raden wij u aan eerst de onderstaande instructies aandachtig te lezen.

  1. Verwijder de gouden dop van het parfumflesje en giet voorzichtig de volledige inhoud in de houder van de diffuser. Probeer te voorkomen dat er parfum gemorst wordt tijdens het vullen, want dat kan vlekken maken op meubels of geverfde oppervlakken. Het vullen van een diffuser mag niet door kinderen gedaan worden en niet in de buurt van een warmtebron. De levensduur van een diffuser van 500 ml is 3-4 maanden. 
  2. De diffuser stokjes zijn gemaakt uit de nieuwste technologie om het parfum op de beste manier te verspreiden. De speciale stokjes zuigen het parfum op natuurlijke wijze op en verspreiden het door de hele ruimte. Wij raden u aan de stokjes wekelijks te draaien voor een optimale verspreiding, als u een intensere parfum ervaring wilt, kunt u ze vaker draaien of voor juist een meer delicate verspreiding minder regelmatig of slechts één stokje draaien. Draai de stokjes a.u.b. niet boven een kwetsbaar meubelstuk of geverfd oppervlak.
  3. De levensduur van het parfum in uw verstuiver is afhankelijk van hoe vaak u de stokjes omdraait, de temperatuur van de kamer en het seizoen. Het is normaal dat de eerste helft van het flesje sneller verbruikt dan de tweede helft, omdat de nieuwe stokjes verzadigd raken bij het verspreiden van hun exclusieve parfum. 
  4. Wij raden u aan de diffuser telkens schoon te maken als u de stokjes draait, voorkom dat u de stokjes boven uw meubels of geverfde oppervlakken draait. Mocht er onverhoopt toch een druppel vallen, veeg die dan onmiddellijk weg om vlekken te voorkomen. Wij raden u ook aan de onderkant van de diffuser schoon te maken voordat u hem terugplaatst, om een ringvormige vlek op uw meubels te voorkomen.

Ik zie kleine onzuiverheden op het glas, is dit normaal?

Ja, dit is normaal. Door de zeer ambachtelijke handmatige productie door onze vakmensen kunnen kleine onzuiverheden ontstaan. Dit hoort bij het karakter van handgemaakt en mond geblazen glas.

Zijn de producten van ONNO Collection 100% natuurlijk?

We gebruiken zoveel mogelijk natuurlijke ingrediënten in de maximale dosering, maar voor sommige producten is het onmogelijk om tot 100% te gaan. Daarom is het onze missie om het beste uit de natuur te combineren en te complementeren met geavanceerde wetenschap voor de ontwikkeling van al onze producten. We gebruiken alleen alternatieven voor ingrediënten die niet uit de natuur kunnen worden gehaald of als dit beter is voor het milieu.

Hoe gebruik ik de navulling?

Bedankt voor het kiezen van onze duurzame ecologische navullingen. Elke navulling bevat 500ml van uw favoriete fijne parfum.

Giet altijd de volledige inhoud van de navulfles(sen) in de diffuser, zorg ervoor dat deze niet overloopt om vlekken op uw diffuser of meubels te voorkomen.

Het navullen van een diffuser mag niet door kinderen worden gedaan en altijd uit de buurt van een warmtebron.

  1. De levensduur van uw diffuser hangt af van hoe vaak u de stokjes draait, de temperatuur van de kamer en het seizoen. Het is normaal dat de eerste helft van de fles sneller verbruikt wordt dan de tweede helft omdat de nieuwe stokjes eerst verzadigd moeten worden voordat ze hun exclusieve parfum kunnen verspreiden. 
  2. Wij raden u aan de diffuser elke keer dat u de stokjes draait schoon te maken en de stokjes nooit boven uw meubels of geverfde oppervlakken te draaien. Mocht er toch een druppel vallen, veeg deze dan onmiddellijk weg om vlekken te voorkomen. Wij raden u ook aan de onderkant van de diffuser schoon te maken voordat u deze weer terug zet, om een ringvormige vlekken op uw meubels te voorkomen. Om die reden is een onderzetter trouwens ook een goed idee.

Ik heb alle bovenstaande informatie zorgvuldig gelezen en heb toch nog een probleem, wat moet ik doen?

ONNO Collection wil dat u zo goed en zo lang mogelijk van uw favoriete product kunt genieten. Wij willen dat u het optimale haalt uit al onze exclusieve producten.

Al onze producten worden met zorg gemaakt en getest om de kwaliteit te waarborgen en u het maximaal naar de zin te maken. Mocht u toch nog een probleem hebben dan helpen wij u graag verder, stuur ons een mail op customercare@onnocollection.com. Vermeld daarbij a.u.b. uw ordernummer.


Spring naar:
Kaarsen | Diffusers | Levering | Retouren | Account | Bedrijven | Privacy

 

BETALING

Is het plaatsen van mijn bestelling gelukt?

Na het plaatsen van een bestelling wordt het bedrag meestal (behalve bij kredietkaarten) onmiddellijk van uw rekening afgeschreven en ontvangt u een bevestiging van uw bestelling.

INDIEN HET BEDRAG NIET IS AFGESCHREVEN

Dan is de betaling niet gelukt. Gelieve in een nieuwe bestelling te plaatsen, ook al heeft u reeds een ordernummer ontvangen.

INDIEN U GEEN ORDERBEVESTIGING HEEFT ONTVANGEN, MAAR HET BEDRAG IS AFGESCHREVEN

Nog even geduld, de orderbevestiging volgt later. Vergeet niet uw spamfolder te controleren. Mocht u nog vragen hebben dan helpen wij u graag verder, mail ons op customercare@onnocollection.com

Welke betaalmethoden accepteert u?

Wij proberen u de beste service te bieden. U kunt uw bestelling veilig afronden door gebruik te maken van de onderstaande beveiligde betaalmethoden; iDEAL, kredietkaart (Visa, Mastercard, American Express), Bancontact en bankoverschrijving.

Mijn betaling is mislukt. Wat moet ik doen?

Probeer in dat geval uw winkelwagen leeg te maken en uw cookies te verwijderen (u kunt de instructies hiervoor gemakkelijk vinden op zoekmachines zoals Google). Meestal kunt u uw bestelling wel afronden zodra uw cookies zijn verwijderd. Nog steeds problemen? Dan helpen wij u graag verder, mail ons op customercare@onnocollection.com

Waar kan ik mijn factuur vinden?

U ontvangt de factuur digitaal. Na het plaatsen van de bestelling ontvangt u een orderbevestiging met alle gegevens. Zodra het pakket onderweg is, ontvangt u een e-mail met uw track en trace code samen met de digitale factuur. Er wordt geen factuur in het pakket gestopt, dus u kunt het gewoon cadeau doen en uw dierbaren verrassen.

Spring naar: Kaarsen | Diffusers | Betaling | Retouren | Account | Bedrijven | Privacy

 

LEVERING

Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen?

U krijgt een orderbevestiging per e-mail bij ontvangst van uw bestelling. Zodra de bestelling is verpakt en onderweg is, ontvangt u per e-mail een track & trace code. Met deze code kunt u de status van de bestelling volgen.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Helaas is het niet mogelijk de bestelling te wijzigen nadat u ze geplaatst hebt. Indien u de bestelling wilt terugsturen, gelieve onze informatie over retourzendingen te raadplegen. 

Hoe lang duurt het om mijn bestelling te leveren?

Wij doen ons best om u zo snel mogelijk van dienst te zijn. Gewoonlijk is dat tussen 3-8 werkdagen

Moet ik verzendkosten betalen?

Als uw bestelling aan een minimum totaalbedrag voldoet, is de levering gratis. Als uw bestelling onder het bedrag van gratis verzending ligt, wordt, afhankelijk van de bestemming, een kleine vergoeding voor de transportkosten in rekening gebracht. Die wordt automatisch berekend en aangegeven in het besteloverzicht, vóór de betaling. De volgende bezorgkosten zijn van toepassing:

Land van levering groep 1: België, Frankrijk (uitgezonderd eilanden en overzeese gebiedsdelen), Duitsland, Nederland, Luxemburg 

Gratis verzending vanaf 100 Euro

Verzendkosten onder bestelwaarde van 100 Euro: 7 Euro

Land van levering groep 2: Oostenrijk, Tsjechische Republiek, Denemarken, Estland, Hongarije, Ierland, Italië, Letland, Litouwen, Monaco, Polen, Portugal, Slowakije, Slovenië, Spanje en Zweden 

Gratis verzending vanaf 150 Euro*

Verzendkosten onder bestelwaarde van 150 Euro: 12,5 Euro

Land van levering groep 3: Bulgarije, Kroatië, Finland, Griekenland, Noorwegen, Roemenië en het Verenigd Koninkrijk

Gratis verzending vanaf 200 Euro*/ 200 GBP*.

Verzendkosten onder bestelwaarde van 200 Euro / 200 GBP: 19,5 Euro / 19,5 GBP

Land van levering groep 4: Verenigde Staten, Canada, China en alle andere landen die hierboven niet vermeld zijn

Gratis levering vanaf 250 USD*.

Verzendkosten onder bestelwaarde van 250 USD : 25 USD

*Gratis verzending geldt niet voor leveringen naar eilanden, met uitzondering van Groot-Brittannië & Ierland. Neem contact op met customercare@onnocollection.com indien u een offerte wenst van de verzendkosten naar een eiland anders dan het VK & Ierland.

Spring naar: Kaarsen | Diffusers | Betaling | Levering | Account | Bedrijven | Privacy

 

RETOUREN

Kan ik mijn producten retour zenden en hoe gaat dat in zijn werk?

Alle ONNO Collection online aankopen via ANDERE verkopers dan de www.onnocollection.com website.

U kunt ze niet rechtstreeks naar ONNO Collection terugsturen, kijk a.u.b. naar de voorwaarden van retourneren van de desbetreffende verkoper.

Voor alle DIRECTE ONNO Collection aankopen

Wij hopen uiteraard dat u tevreden bent met uw bestelling. Mocht dit echter om wat voor reden dan ook niet het geval zijn, dan kunt u één of meer producten retourneren door de onderstaande stappen te volgen binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling.

  1. Alle producten moeten in hun oorspronkelijke verpakking zitten, ongeopend en ongebruikt zijn.
  2. U bent zelf verantwoordelijk voor de verzendkosten van de retourzending, de kosten van de retourzending zullen wij in mindering brengen op het bedrag dat u bij ontvangst van de teruggezonden producten wordt terugbetaald.

Procedure Retourzending

Neem contact op met onze klantenservice via customercare@onnocollection.com en geef specifiek aan of u bepaalde of alle producten wilt terugzenden. Geef ons uw bestelnummer en de reden van uw terugzending en wij helpen u graag verder.

Zodra wij de producten ontvangen hebben, krijgt u een bevestiging van uw retourzending per mail.

Heb ik recht op restitutie als het/de product(en) tijdens de verzending beschadigd is/zijn geraakt? 

Bij ontvangst van uw bestelling controleert u alle producten zorgvuldig samen met de bezorger om te zien of de goederen in goede staat zijn en niet beschadigd zijn tijdens de verzending. Als de doos wat vlekken heeft is dat normaal, maar als de producten echt aanzienlijke schade hebben, dan moet u de zending NIET AANNEMEN. Geef de doos onmiddellijk terug aan de bezorger.

Ik zie kleine onzuiverheden op het glas, is dat normaal?

Ja, dit is normaal. Vanwege de ambachtelijke productie door gekwalificeerde vakmensen is het mogelijk dat er kleine onzuiverheden optreden. Het hoort bij het karakter van handgemaakt en mondgeblazen glas.

Hoe snel ontvang ik mijn geld na een retourzending? 

Zodra wij uw retourzending ontvangen en goedgekeurd hebben, kan het tot 14 dagen duren voordat uw terugbetaling volledig verwerkt is. Mocht er een probleem zijn, neem dan contact met ons op via customercare@onnocollection.com en wij helpen u graag verder. Vergeet a.u.b. niet om uw ordernummer te vermelden.

Spring naar: Kaarsen | Diffusers | Betaling | Levering | Retouren | Bedrijven | Privacy

 

ACCOUNT

Hoe maak ik een account aan?

Het is heel fijn u te mogen verwelkomen, u kunt zich aanmelden in de footer op onze website www.onnocollection.com

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?

Geen probleem, u kunt altijd een nieuw wachtwoord aanvragen. Vul tijdens het inloggen uw e-mail in, met de vermelding dat u uw wachtwoord vergeten bent. Wij sturen u dan onmiddellijk een e-mail met instructies over hoe u een nieuw wachtwoord kunt aanmaken. Indien uw e-mailadres niet door ons systeem herkend wordt, gelieve dan een nieuwe account aan te maken. U kunt ook altijd contact met ons opnemen via customercare@onnocollection.com, dan helpen we u graag verder.

Spring naar: Kaarsen | Diffusers | Betaling | Levering | Retouren | Account | Privacy

 

BEDRIJVEN

U bent van harte welkom in de wereld van de ONNO Collection, een wereld vol leuke geschenken voor elke gelegenheid, om uw klanten of partners mee te verrassen. Graag inspireren wij u met al onze ideeën voor het ideale relatiegeschenk.

Wij helpen u graag bij het vinden van het perfecte ONNO Collection geschenk, stuur een mail naar sales@onnocollection.com

Spring naar: Kaarsen | Diffusers | Betaling | Levering | Retouren | Account | Bedrijven

 

PRIVACY

Voor elke bestelling die u op de website van ONNO Collection plaatst, dient u uw persoonlijke gegevens op te geven, waaronder uw e-mailadres. ONNO Collection gebruikt deze informatie om uw bestelling te bevestigen en om contact met u op te nemen in geval van problemen of updates in verband met uw bestelling. U kan onze volledige Privacy Policy hier lezen. 

Wij verzekeren u dat wij u geen informatie of documentatie sturen die u niet rechtstreeks gevraagd hebt, tenzij u aangegeven hebt dat u op de hoogte gehouden wilt worden van onze laatste nieuwtjes, aanbiedingen, evenementen, enz. 

Alle informatie die u op onze website hebt verstrekt, zal veilig worden opgeslagen.

Zijn de transacties op uw website beveiligd? 

ONNO Collection gebruikt de nieuwste beveiligingstechnologieën om te garanderen dat alle informatie met betrekking tot de transacties volgens de geldende eisen van de sector beschermd is. Deze informatie bestaat uit creditcardnummers, persoonlijke gegevens, eventuele andere namen en adressen die u opgeeft, en de rekening geschiedenis. Telkens wanneer u inlogt op uw ONNO Collection account om een nieuwe aankoop te doen, dient u alle informatie met betrekking tot uw creditcard in te voeren om een maximale bescherming te garanderen.